Saturday, April 14, 2012

Aqil patah bahu...

Published with Blogger-droid v2.0.4
Huwaa.....scary tak tajuk n3? Hmm...itulah yg terjadi. Masa kejadian ialah pada hari Rabu (11.4.12) sekitar jam 11 mlm. Masa tu kami 4 beranak mmg dh tido (sebilik & sekatil). Tetiba...bedebuk! Uwaaaa.....Aqil dh mengejutkan ibu, ayah & kakak. Kelam kabut ibu bgun angkat Aqil. Dia jatuh tertiarap. Nangis diam, nangis diam...lelama lelap balik. Ok la tu kottt. Esk pg nya bgn tido dia nangis lg. Ibu ayah pujuk lg dia ok. Cek2 badan dia, x der plak apa2 yg lain, luka or lebam, cuma Aqil x leh nk gerak2 sgt tangan kanan dia. Ibu ayah pk & doa yg baik2 jer la kan. Kami g keje cam biasa ari Khamis. Klu ibu x der apptmt ngan klien selambe je ibu EL aritu. Tp ibu x mo susahkan kwn2 sepejabat plak nnt. Blk keje ptg tu tepat jam 4.30 ptg. Bwk Aqil g klinik, doc refer ke HUKM. Cek & xray bagai & tahula yg tulang kt bahu kanan Aqil patah. Doc ckp boleh sembuh & x ada apa yg serius sgt. Nnt kene p ulang checkup kt Klinik Ortopedik Selasa depan. Now ni pon Aqil dok ligat je main2 cam biasa. Cuma dia kurang guna tangan kanan. Slowly la dik kn....adik mesti sembuhnya. Ibu akan doa byk2. Anak lelaki mesti kuat. Klu adik nk tahu, ayah dlu siap melecur badan kiri lagi. Pak ngah adik pon siap jatuh tgga & jahit kt pala pulak. Mmg ibu risau & susah hati, tp ibu x nak risau & susah hati ni mengurangkan doa ibu utk adik. InsyaAllah...semuanya akan baik2 mcm slalu kan :) Ibu syg adik sgt2 tau. Muah2.