Tuesday, January 20, 2015

33 tahun Ku


Alhamdulillah (3x)
Masih bernyawa di tahun ke 33 
Pertambahan usia ini mohon di berkati Sang Pencipta
Jika diizinkanNya perjalanan ini masih jauh
Iman yang tipis pinta dipelihara & di gandakan
Ilmu yg kurang mohon di tambah
Kematangan meningkat, itu yg diharapkan
Bahagia di harapkan berkekalan
Rezeki mohon diluaskan
Amin Ya Rabal Alamin

************


Kotak bear besau yg comey 
surprise la konon dari Si Dia
X pernah2 bg hadiah bagai siap ngan kotak kan
Lebih hebat bila kotak besar ni dia sumbat bwk balik 
Naik motor ngan bag pack hijau
Magic! Celah mana dia sumbat tatau



Nah! Isi dalam kotak
Pengukus Tupperwear jer
Hmmm...bunyi cam x puas hati plak dpt ni je yer
Haishhh...org dh bg jgn banyak bunyi
Hambik jer dgn setulus hati
Tapi jujurnya mmg sgt suka lah
I like merah ketat2
Senang nk meligan kt dapor kan
Macam2 menu akan Ku kukuskan nanti
Terima kasih sayangku atas ingatan murni ini



Buat Ku, Selamat Hari Lahir
Tunggu masa nak meletop plak
Da Bombbbb!!!!