Wednesday, September 30, 2009

Hari yang lemauuu..

Kejap nyerrr cutii...X puas lagi cuti niii. Waaa...dah kene keje. Lemau nyerrr raser. Walaupun aku stat keje ari Isnin patutnya, tp aku amik cuti segera 1 hari lagik sebab anak aku Sara demam & cirit-birit. Hari Selasa g keje. Punyerr belambak keje, siap kene ganti buddy plak duty counter. Aduhh...tensen nyer makcik. Bila la hubby aku nak menang sejuta nih...X yah dah aku keje. Dok umah jer...tp duit masuk gak tiap2 bulan 1000. WoW! Best kan.

Hubby aku lak Senin dia keje, tp Selasa dia lak yg cuti segera sebab sakit perut & demam. Cian dierr...Aku sediakan air 100+ sebotol kecik & pil chi kit teck aun (dia yg soh pi beli). Apa lah yg bersarang dalam perut dia tuh X mau keluar2. Terseumbat kot sistem kumbahan dia. Heheh...Tapi arinih dia dah ok dah. Alhamdulillah.

X semangat la nak keje. Camane ek nak buat? Mungkin aku dah patut ditukarkan ke bahagian lain kot. Dah setahun aku dok bertapa kat Sek Mahkamah ni. Mungkin dengan environment yg baru aku leh teruja kembali utk bekerja. Wahh...yer ker niii....

No comments:

Post a Comment