web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Tuesday, June 14, 2011

Kisah duka aku & ....

pic ehsan dr google

Huwarghhhhh.......tsk...tsk..tsk... 
Tajok pon dah sadis
Nk citer lagi la nangis.....Huhu...ado2 jer ko kan eILa
Apa mau buat niiiii kwn2....Aku dh paralize niii
Haish...apo la...bukan dh lumpuh x leh jalan tu yer
tp dah lumpuh communication & network
Hurmmm....minggu lepas iPhone aku wengggg!
Tetiba dia gulap gulita & x function
Yg terakhir aku ingat ialah...
masa mtg & discusiion with sowang director film yg femes tu
iPhone aku terjatuh, aku kutip & sambung mtg dlu tanpa menghiraukan 
iPhone yg masa itu dh collapse, then kuar blk mtg, aku nk cas
aritu charger pon tggl kt umh, p pinjam merata dari kwn2
cas kat pc....x mo gak dia on...k la....rilek g...
balik umh aku cas kat plak plak
Cisss....dia masih off....sigh
sampai la arini iPhone ku masih x bernyawa lagi
pakar IT & penasihat gajet aku soh p repair dulu
pastu baru wat decision selanjutnya
Hmmm...mode: 10sen
Bukan la sgt pasal nk berfesbuk2 or whatsapps2 ni...
tapi ku risaukan jadual kerja & segala temujanji & 
data2 serta maklumat2 penting dlm iPhone tu
caner ek nk dpt balik? Adushhh....
Im clueless....naper jadik cam tu?
Adakah krn baterinya yg dh konggg? atau kesan dr terjatuh itu?
Ati dh tawar nk repair2 ni. Ikotkan nk p kedai laaa ni gak
P rembat 1 yg baru. Ngeh3....jom kiter survey handphone kwn2




No comments:

Post a Comment