web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, February 7, 2013

Pancit Sudaaaa...


Pagi tadi memang akan jadi sejarahIah kan....Hari ni 3rd day Kursus @ INTAN TENGAH. Spt biasa kami akan Ialu NPE Highway to Shah Alam. En suami benti jap isi minyak thn jln blk. Tetiba lps tol NPE tuuuu dia terkesan tayar pancit plak. Aduyaiii...aku kt blakang ni dh dup dap dup dap. Kami pon benti la jap kat stesen minyak yg paling hampir. Waduhhh....sah2 aku lambat sampai INTAN ni nanti. Dah la berjanji ngan member kat Shah Alam bagai. Dengan pantas aku roger member seangkatan kursus soh gerak dulu & toksah tggu aku sbb kepancitan. Hiks. Partner I dah moncong panjang sedepa. Ntah apa dia berzikir sowang2 aku pon kurang jelas (bebel pasal pedajal yg buat tayar dia pancitt kottt :p). Time2 gini toksah nk borak panjang la yer...ada yg makan penyepak nanti. Sooo....dedua senyap sunyi sepi. Huhu. Sepatah aku tanya, sepatah partner I jwb. Sokayyy....I paham. So dok dendiam sampai motor ok. Ngah kami dok bersidai tggu kedai motor bukak, lalu la 1 uncle ni offer nk betulkan tayar. Fuuuuhhh....alhamdulillah, lega dah ni. X yah tggu kedai bukak pon dh leh siap ni. Cepat sket leh masuk course. Ok2 uncle, sila...sila. X sampai sejam dh settle dah urusan menganginkan tayar tu. So...encik somi pon cargas nk p antor wifey nye kusus. Sekali dia dh silap hantor plak. Aku course kat INTENGAH, dia p bawak ke INTAN Kiara plak. Dang!!! Sokay2...sy ngaku sy yg silap besar sebb x bg details. So blame on me. Minta ampun yer sayang. Dia kene plak patah balik ke INTENGAH. Nak jadi citer best lagi, x plak jumpa jln. OMG!!! Klu dia yg bawak kete & moto pon x tau jln, toksah harap la aku yg x do lesen ni tau kan. Ok2...mari kiter bukak maps kat enset cangih. "Ok, got it. Dia dekat ngan PPUM sayang". Huh...tau2 jer dah sampai. Hehe....tenqiu dear.



walau dalam keadaan apa pon,

demi insan tersayang hati akan menggerakan tubuh

untuk melakukan yang terbaik buat pasangan kiter kan.

Walau pon dalam keadaan sedang marah. Hehe...so sweet of u sayang.


No comments:

Post a Comment