Saturday, August 27, 2011

Tenqiu Maxis


Isk3...lama tol x terima kad raya. Sejak meninggalkan alam persekolahan & alam universiti ni. Kene plak skunk ni jaman teknologi canggih menggih kannnn. Sumer men tenet2 jer. Klik2 enter2. Tahun ni ada la seketol kad raya dpt dari MAXIS. Kemain tebal isi nyer. Haishhh...kad raya ke perutusan raya yg aku dpt nih? Musykil mak nyah. Hiks. Meh kiter terjah apa isi dalam yg kemain tebal En Maxis ni bagi.....


Eh2...ada angpow raya la kowangggg.....dpt duit raya ke aku nih. Ngeh3
"Selamat Berpuasa dan Salam Aidilfitri"-Danny Tang
Mekaceh la En Danny, ingat jugak nk kirim kad raya kt saya ek
Nk kene balas ker niii? Hehe. I balas kat blog hingusan ni je cukop la yer
Selamat Tahun Baru Cina la kat u En Danny. Tetiberrrr je kannn???
Melihatkan angpow kaler ijau tu lam pala ni dh terbayang keping2 note RM
Dan.........


Hmmm....patotlah sket punye kembong sampol nyer. 
Isi nyer pon sampol gak. Hampeh. Aku rupernyer yg nk kene bg duit raya.
Melepas impian nk dpt duit raya tadi. Huhu. Jadilah kannn. 
Sampol angpow pon saban taun makin kureng.
En Danny Tang, taun depan kasi isi yer angpow tu. X mo dah kosong2 tau :p

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment