Friday, September 30, 2011

Potluck ke Shah Alam


n3 lately asik berkisah pasal makan & raya je kan. Tu sebab badan ku ini semakin membesar. Kat opis makan, kat luar makan, kt umah makan. Alhamdulillah...rezki yg Allah bagi. Ni story Isnin lepas. Opis somi aku ada wat jamuan raya. Masing2 kene bawa potluck sendiri. Wajibla aku yg kena masak kan. En somi telah mengoder spageti goreng. Alahai...bercinta  tau nk masak pagi2 buta ni. Hehe...tp aku buat gak sbb dolin nye pasal. Malamnya aku sediakan bahan2 & simpan molek2 lam peti sejuk. Esoknya bangun kol 5 masak laju2. Mintah mahap la yer kalo terkurang rasa & rupa. Aku ni tidaklah pandai sgt masak. Apa yg biasa makan jer reti aku jamu kat org. En somi kata habis-Alhamdulillah. Tahun depan ntah apa plak menu bakal dioder (mcm kompem jer thn depan ada jamuan lg kan). Tetibe rasa cam nk makan nasi hijau laaa....hmmm (mode: mengidam)



No comments:

Post a Comment