web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, September 22, 2011

Syawal ke 21



Selamat datang ke Majlis Rumah Terbuka opis saya
Event berlangsung pada Syawal yang ke-21 (Selasa lepas yer)
Lokasi di multipurpose hall kami kt Kompleks No. 1 :p
Acara ni menggabungkan skali acara tradisi kami-Birthday party
Bagi mereka yg sambut birthday bulan Mei, Jun & Julai
Ekceli semasa hari kejadian aku dlm keadaan yg huru hara
Dgn kehadiran klien yg x tentu masa sedikit mengganggu aturcara majlis
Seb baik job aku time tu sediakan buah2an jek & mengemas...opkos
X der mood sebenarnya nk celeb time tu sbb pala ngah serabut
to many things to be done wif time contsrain (i mean my workloads)
Banyak nou dateline nk kene kejar & time tu la mcm2 yg x der
make me super serabot...ok back on trek pasal jamuan yer
Ini lah rupenyer kek yg ditempah dari bakery @ Maju Junction
on top kek cekelat yg aku x jamah pon
1 g tu kek strawberi yg juga aku x jamah
naper ntah cam x selera sgt nk melahap kek2 tu

 Air kami namanya sarbat (aikem soda+sirap+susu cair)
Ngah serabot minum air sarbat. Emmm
Kami ada cup cakes yg comey (pun aku x mkn)
patu stdardla kuih muih raya, kek2 berlapis2, puding jagung
Buah2an (aku yg potong yer :p), agar2
Rasanya ni sumer dh ada pembahagian siapa bwk apa
Team aku kene sponsor buah2an
Oh yer...jamuan ni berbayar yer, RM10 sowang
Top up gak la guna duit tabung opis sket

Ni plak main course kami - Nasi Daging
Sedapppppppppppp sgttttt
Kami ada gak mee kari (sedikit masin)
Selain tu ada juga nasi impit, kuah kacang & masak lodeh
Nasi impit aku x makan gak time tu
mee kari merasala sket
Emmm...ulasan selanjutnya diteruskan secara bergambar ye
Mari kiter perhatikan kami & gambar2 kami....
 Yg dok kendong anak tu my best buddy a.k.a Mummy Nurul
Anak dia Adam Nufhail hari tu x der saper nk jaga
Cian dak tu kene heret sama ngan mummy p opis
AP bornday to Noor Hafiza Osman, Siti Norlia, Sakina Che Sab, 
Wan Nahdatul, Shifak, Izan, Kak Rosidah, 
Kak Umi Kalthum, Noridawati, Erin & Nurhaiza Ibraim

Finale gambo aku & teman2 seperjuangan
Kiter sambung nnt dlm sambutan hari raya Jabatan plak
Ni baru unit kami je, x campor ngan owang kt ting 5 & 8 lagi
Terima kasih la kepada opis krn mengadakan event ini

Sekian, terima kasih



No comments:

Post a Comment