web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, October 27, 2011

De Warong


Aku x reti sgt nk review2 pat mkn nih. Tapi nk gak share xtvt mkn2 kami lam blog ni. Last week (bukan masa kejadian sebenar) kami ber2 p try pat mkn baru. Hehe...ngedate ber2 je tanpa anak2. Dekat jerr ngan area umah kami. Nama kedainya De Warung. Lokasi bertempat di Bandar Sri Permaisuri. Kedai ni mainly jual menu2 kampung. Dekorasi kedai pon ala2 umah kampong gitew. Emm...pilihan menu cam x byk ler kt kedai ni. Bagi membasahkan tekak kami oder air yg sama-kopi putih. Aku amik yg sejuk & hubby minta yg panas. Amekkaw...mlm tu payah wa mau titon. Sape soh minom kopiii??

Makan plak aku oder nasi lemak De Warung + ayam percik. 
Kat tekak aku, nasi lemak tu biasa jer. 
X der apa yg spesel. 
Sebab pewot dh mmg lapar enak jer aku makan. 
Tapi aku x dpt nk abiskan nasi lemak tu. 
Sebab??? Hmmm....

Somi plak amik Nasi De Warung + ayam percik.
Presentation nasi siap ngan tempurung kelapa bagai
Makan plak ngan ulam2 & sambal
Pilihan ayam der byk g, tp x ingt plak dah heh
Somi ku separuh jln je dia mkn
Tetibe dia terdetect unsur2 udang di c2
Apalagi...terbantut selera member nk mkn
Haishh.....tu yg disebatnya nasi lemak aku
Dh bertukar menu plak kami 
Seb baik aku x oder nasi yg sama 
Kalo tidak al-membazir la jwbnya
Hmm...nasi De Warung tu leh tahan gak 
Tp somi aku dh banned kedai tu
Katanya x menepati selera dia :(
Jwbnya itu 1st & de last la kami singgah
Tapi cam best kalo nk dtg bekfes :p
Penambah rasa kami oder otak2
al-peliks sket sbb x balot2 ngan daun
Macam digoreng jerr, bukan ke patutnya di bakor?
Hentam la labuuu, rasanya cam otak2 gak
Ker aku je yg baru nmpk otak2 camnih??? :p

Byk kedai mkn baru bukak kt cni
Tapi x abes singgah g :p
Ada kedai steambot (c-fud), Restoran Iran, Truti frutti pon ada
Ayam penyet...ish...korang semak la plak yg lain2 tu yer



No comments:

Post a Comment