web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Sunday, September 30, 2012

Karnival Mini Sukan 2012, BHEUU



Dan masa yg di tunggu telah tiba... Semalam menyaksikan 2 pertandingan sukan iaitu bola sepak & bola jaring anjuran Kelab Sukan jabatan aku. Tapi yg aku nk share kt sini ialah bola jaring shj yer. Jam 7.40 pg camtu aku & rakan sepasukan Shasha Sim dh smpi kt Pusat Latihan Agro Bank. Shasha ni dok dekat je ngan umah aku. Jd dia sudi utk menumpangkan aku pergi & balik dari acara ni nanti.


Haaa..ni lah venue acara. Ada 2 padang kt situ. 1 padang bola yg besar & 1 padang netball & ada court tennis juga. Acara kami hanya di 1 padang shj. Jadi bergilir la menunggu giliran utk bermain. Cawangan kami MdI WPKL hantar 3 team-A & B. Spt yg diwar2 kan sblm ni, aku dlm team A. Game mula sekitar jam 9.00 pg. Game berjalan secara liga dengan pola permainan 7:1:7 dgn maksud main 7 minit, rehat seminit & smbg main semula 7 minit.


Ini la semua korum dlm team kami A & B. Tapiii...ekceli ada sorang x ada dlm ini gambar. Iaitu my best fwen, Pn Nurul Aini. Dia lambat pg tadi ats sebab2 yg x dpt dielakkan :) Smart rite pic ni. Hehe, masuk bakul angkat sendiri ek :p


Okayy...ini kumpulan pertama yg berentap iaitu MdI WP team B & MdI HQ team B. Permainan yg sengit tau wlu pun team kami x menang. Good job gurlz!!


Sebelum main kene cek kuku dlu yer. Klu panjang, jam2 tu gak kene potong. Sape ada rantai tgn, cincin, jam bla...bla...bla...kene tanggalkan. Then ref bg tau rules game, Q&A if any, then the game start.


Kiter salam2 dlu sblm main tanda persahabatan. Cewahhh!!


Ceria je wajah sblm main kan. Ni masa baru abis warm up. Team B main dlu, pastu baru team kami. Caiyok3!!!


1st game aku dok kt position GA. Fuhh!!! Kami kalah. 3-0 klu x silap matanya. Kami kalah ngan JBG. 2nd game aku bwk Centre plak. Kami bertemu ngan MdI HQ team A. Kami menang ngan mata 5-1. Fuyooo.... In btw time berhenti rehat aku sarung bib GS plak.


Ni antara kandid pics yg aku amik. Corat-coret sepanjang acara. Dua2 team kami gagal ke final. Huhu :( X ada rezeki kali ni. X per....kiter cuba nxt time k. Apa pon kami njoy ngan acara hari ini. Dpt gak melepas tensi kt tgh padang. Mayb lps ni kene slalu prektis la biar x pancit. Penat ooo jd centre. Kene lari 1 padang. Adoyaii. Jd GA pon kene aktif gak. Hmm...sakit2 seluruh badan dibuatnya. Apa pun kiter enjoyyyyyy!!!! We end up the day, picnis sambil bermain netball instead lawan netball. Ngeh3.


No comments:

Post a Comment