web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Friday, July 15, 2011

Postor....Postor....




Hoyeyyy....hoyeyyy... Hadiah aku dah sampai. Lama dh tunggu ni. Hehe. Aritu kan ada aku war2kan aku dpt no. 3 contest tudung oleh Naura Makwa @ Naura Fashion. Ptg td masa amik anak2 dr umah mak, dia kasi 1 bungkusan pos laju. Lom nengok aku dh leh tau dr sape. Jom kiter nengok apa isi lam parcel ni. Yuk.



Ten..ten...ten...bestnya. Huh! Galok cam x penah dpt hadiah kan. Ada tudung selai ngan note 50X2. Moh kiter p melaram plak ngan tudung Yuk.


Syiria tuu. Aku mmg x penah pakai tudung jenis syiria ni. Memanjang aku sarongkan tudung yg ada awning. Ekceli penah ku beli selai, tp bila pakai nmpk cam huduh jek. Pastu aku pas ker adik ipar. Rounded face aku ni cam x kene jek nk pakai syiria. Menonjolkan lagi kechubbyan aku. Hah....Cer tgk kalo x caya. Bulat nau muko den kan. Inner syiria ni ada kedut kt depan. Ni kan pesen yg ngah IN skunk ni. En suami kata nmpk cam pelik je gaya tudung camni. Aku pon rasa cam alien je bila pakai tudung camnih. Bukan salah tudung & tukang kasi tudung ni yer. Aku yg not in ngan pesen cenggini. Sara tu pon tompang eksited ibu dapat hadiah. Dia yg mmg suka melaram p amik tuala dok lilit2 kat kepala wat tudung.

Tu yg aku tukar jd gini lak. Kalo camni laling I kata ok. Duit tu leh wat p soping tudung lain plak. Hiks. Tu je la koje nye ek. Perabis duit. Ok la....tu je yg aku nk share kat sini. Ada saper2 wat contest g?? Roger2 la ek. Kalo rajin leh I join sama. To Naurah...sekali lagi terima aksih yer atas kesudian memilih saya sebagai pemenang tpt ke-3 (^_^).


Published with Blogger-droid v1.7.2


No comments:

Post a Comment