web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, January 20, 2011

~ HaPPy BiRtHdaY eILa ~

Salam & haiii readers. Hari ini saya sgt hepi kerana hari ini adalah hari lahir saya. 

Dah 29 tahun dah. Anak pon dh 2 owang. 

Saya mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran kepada diri sendiri. 

Semoga aku terus dipanjangkan umur untuk terus mengecap nikmat dunia dengan sebaiknya

 & semoga Allah terus memberkati perjalanan hidupku ini dengan melimpahkan lagi rezeki-

Nya & kurniaan-Nya kepada hamba-Nya yg lemah ini. 

Ya Allah, Engkau berikan aku kesihatan yg baik fizikal & mental & semoga diriku akan

 bertambah ertinya buat insan2 disekelilingku.




4 comments:

  1. alhamdulillah..epi besday eila ;)

    ReplyDelete
  2. Happy belated b'day eila..moga segala yg diimpikan dimakbulkan Allah..zodiac ape ek?capricorn ke?kalo capricorn..sama la..saba 6/1..bila new year jek..umur pon bertambah!!-sabariah-

    ReplyDelete
  3. sabariah: Tq Saba. InsyaAllah...mudah2an. Zodiak capricorn gak.

    ReplyDelete