web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, February 3, 2011

Birthday presents

Jeng...jeng...jeng....
Ingatkan tahun nih x dek saper nk kasi prezen
Ada jugak yg masih sudi..hik..hik...hik
Ala...mende bese2 jek...
saje la nk tepek story kat sini
kasi ada bahan sket lam blog aku ni
Memula aku dpt kain pasang dari Bandung
Adik ipar kasi...meaceh mak lang Sara
Dak Maryam ni p Bandung bab ada keje kat sana
Aku ada ngirim kain pasang
X tau plak dia nk bg hadiah beday kain pasang gak
Kainnya wana biru potongan baju kebaya
sooo...sure la aku kene wat baju kebaya ngan baju biru tuh
waaaaa...ada ngam lagik ke aku nyarong baju kebaya nih?
alingment lari sudah ni...weee
ceh. .anak baru 2 dh bising alignment larik
owang lain anak 7 badan solid molit lagik
Peh tuh...buah ati ai kasik itu perfume Body Shop
Sedap bau nyer...I loike
Last sekali, aku dapat senaskah novel
Penulis novel sendiri yang pos kat aku...hehe...jgn jelessss
Ekceli writer nyer baru berjinak2 ngan dunia penulisan
Aku ngan muka x malu di hari bek bulan baek sempena beday la konon...
p mintak dia kasi hadiah novel nyer kat aku
ish..ish..ish
Tp aku lom abes baca lagik...
dari tajok novel bunyi nyer cam citer klakar
Yelaaahhh...Gelak Tergolek kan
Nengok sat gambor prezen2 ku


kain dari Bandung, Perfume & Novel

suker aku ngan bau dia
sayang...taun depan kasik la mende lain plak
hehe...ngengade nk milih2kan...owang bg dh untung
watnyer dia wat bodo jerrrr...x ke melopong
ish...x lopong kot tp wa moncong jek 1 hari suntuk

Ada saper2 mau kasi prezen lagiiiiii????







No comments:

Post a Comment