web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, February 24, 2011

Dapat hadiah lagiiiiiiii

Alhamdulillah....semalam murah rezki lagi
1 opis murah rezeki sbb ada owang belanje lunch
sedapppp....nasi berlauk ayam ngan kuah campor
banyak toll nasi nyer & ayam yg sgt besar
aku mkn kenyang sampai malam
Kesempatan ni nk ucap time kaseh pada akak berdua itew
mereka ialah CC Zahrah & Kak Ramah
Mereka ni super senior staff di opis
Huhu...dowang dh pencen daaa...
Saper la yg nk tolong kami2 yg tinggal ni wat kije pasni
Tuan & puan bos, sila la dapatkan pengganti dengan kadar segera ya
Dowang la yg blanja 1 opis makan tgh ari
Bila plak aku nk blanja kawan2 makan nih.....hurmmm
K la abes citer pasal mkn free
Jd waktu lunch yg x yah p cari makanan tu aku guna wat lawatan ke SOGO
Hari ni ada Warehouse Sale, sure la sesak & padat kan
Tp semalam aku p Sogo bukan nk bershopping pon
aku nk p tuntut hadiah beday



Wah...siap wrapping bagai. Last year member kata dpt mug
melihatkan ini sah la bukan mug kan
apa ekkk???



Taaadaaaaa.......Happy Birthday to me
Dapat la aku tempek gambar buah ati terchenta nanti buat tatapan umat di opis
Hehe...mana la ko nk letak Eila ooiiii....meja kiri kanan depan belakang penoh ngan fail jer
Many thanx SOGO...len kali kasi up la sket beday gift ni
Atau pon x yah la nk p tuntut2...apa kata kowang direct antor jer depan pin2 umah
Syarat nk dapat hadiah ni kene spend RM50 ++ dlm tempoh tertentu
Voucer aku tu luput tempoh 28hb ni...seb baek sempat aku redem
X mo jadi cam tahun lepas...leh aku wat dunno jer
Esok nk p terjah Sogo lagikkk, plan nk g lunch kang
Tapi dapat arahan kene p HQ plak attend monthly assembly 2-4
K la...GTG, jumper lagik esok

~ Happy working all ~







No comments:

Post a Comment