web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Thursday, March 10, 2011

4 tahun yang diraikan

Hari ni saya sgt hepi walaupon tgh bz & tensi ngan keje kat opis
persetankan ngan keje opis
aku x mo sebok2 pasal keje lam blog aku ni...semak2
ini kali mo kongsi citer & rasa sempena hari bersejarah
wahhh....cam hebat sgt sejarah ko tu eILa
biar arr kan...ni sejarah aku...ko ado? hehe
ekceli hari ni genapla usia perkahwinanku  4 tahun
huhuhu....cepat tol masa berlalu kan
mekaseh sayang utk 4 tahun yg membahagiakan
mohon maaf kalo ada salah silap yer
minta halal makan minum 


hehe...rasanya aku x penah lagi tayang gambar kawen
sempena memperingati hari yg bersejarah itew aku tempek la kat sini
ni pic masa hari nikah kami
sepersalinan baju kurung shiffon yg ada manik2 & baju melayu satin off white
make-up nih kawan aku dari kecik yg tolong wat kan
ala...mak nya si Lisa tu...ingat tak
(hehe...bajet macam owang follow sgt la ko nyer blog nih kan)
Ina anaknya Cik Ana yg dulu jadi jiran kt umh lama aku
dia masa tu keje ngan DeBella
asanya now ni still keje c2 lagik
dia mmg pandai solek2 owang nih
dia wat make-up ari nikah aku ni free jer...tq yer Ina
kami x celeb pon...rsnya mmg selama nih x penah g p celeb
huhu....cian kt aku kan...(En Adam x heran pon bab sambot2 nih)
katanya x yah la nk amal2kan
x sambot bukannya kiter x bahagia or loving each other...katanya...
yelah2.....saya sokong la juga
tp aku x kira...aku nk wat gak celeb aku sdri
hehe...degil kan...x lah...bukan p wat apa pon
nk kasik hadiah jer kat sayang aku tu



ni ha...nk kasik baju ni kat sayang
wat pakai p keje
rasanya dh slalu bangat aku hadiahkan dia baju sejak kawen
nk tau sbb apa? sbb sayang aku nih berjimat sgt
slagi bju tuh x koyak idak la dia tukor
x pon...kalo baju tu menjadi kesayangan, mmg dia p lenjan baju yg sama jer 24/7
bukan cam wife dia nih...baju sampai x muat almari
padahal almari dh cukop besaq...
hehe....bese la pompuan kannn



suker kaler pink....my fav....
baju ni aku dh bg kat sayang dulu
hari ni baru aku up kat sini
2,3 kali gak rsnya dia dh pakai sblm n3 ni kuar

to you SAYANG...

Husband Partner Friend
Tenderness...strenght...love always
My closest of friends, my true love
He is always there for me in the ways that matter most
I love you for being a wonderful man with so much love to share...
I love you for being a special friend who shows such warmth and care...
I love you for Happy Anniversary



No comments:

Post a Comment