web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Monday, March 21, 2011

Buat SAYANG ku

Salam & slamat pagi semua
n3 arini didedikasikan buat SAYANG ku...
En Ahmad Adam yg ada kt opis skunk nih
musti dia semangat keje arinih (rasanya dia ari2 pon smgt keje)
aku jer yg rs mau benti kije...huhuhu
U turn 29 today sayang
Happy Birthday to you 



Hehe...ai wat surprise kt cayunk ai
personally aku suka nk bg dia hadiah lam kotak tuh kat dia
ekceli hadiah ni aku bg bg lebey awal dr tarikh ari ni
sajer aku peram dulu x mo tepek lagi lam blog
ari ni dh sampai masa aku wat tatapan kowang & kasi story sket
ada gak input kt blog sememeh ni kan...



Masa ari kejadian dia ngah moody benarnya
tensi tggu bini kat bwh petama komplek dlm hujan
huhu.....aku ada mtg smpi lewat ptg ari tuh
bajet2 dh kene tinggal dh & kene menapak naik ulat gonggok la kan
tp en adam sudi nk tggu gak w/pon aku awalnya dh soh dia gerak balik dulu
hehe...tenqiu2 for ur concern dear
Habuannya....I kasi dia prezen....nak tau apa dia?



Perfume POLO Limited Edition (miniature)
Dari kanan: Polo Green (baru), Blue, Double Black & Polo Black
Akhir kalam....Ucapan khas untuk suami terchenta....

~ For my husband...Im glad im sharing my life with you. Nobody else could listen, understand, or love me the way you do. Thank you for being my sweetheart and the best friend I could ever have. 
Happy Birthday, My Love ~





No comments:

Post a Comment