web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Sunday, March 13, 2011

Hujung minggu kami

Huargggghhhh....ngantoknya. Nk p tido sat la. Tp nk hapdet sket story kat sini. Semalam kami p rewang2 kat Cavenzi PJ. Al-kisahnya umah mak aku kat Seremban tuh dah siap & kami ngah usha2 perabot nk muatkan lam umah. Plan asal nk p borong kat Ikea. Tp masalahnya caner nak hangkot balik TTJ? Kawan aku kata kalo minta en Ikea hantor luar KL ada la lam 5 rat. Uishhh....kemain lagik. Mahal tol. Tu yg try p Cavenzi kot2 ada yg bagus & terkenan kat ati ni ha. Hurmmm.....tp setelah melawat ruang pameran dia yg 2 tingkat tu jer rasa cam hampeh. Cannot go la. Kami pon balik dgn membuat keputusan p tanya En Ikea braper dia amik upah deliver. Then try gak riki2 lori sewa area KL nih. Tp projek tuh lain ari la plak aku wat ek. Time tu dh tengah ari buta & dh time makan. Ada saper2 kat sini amik upah sewa lori???? Leh tak tolong aku hangkot brg dr KL ke Seremban?

Then kami p JJ Maluri plak. Plan asal nk membeli brg basah nk masak nnt. Tp kelaut sajer plan aku. Kalo dtg nk beli 1 brg mesti balik ngan berbakol2 barangnya. Haishhh. Sambil2 tu aku p cek point JJ card aku. Rasanya dh bertaun x p redeem apa2 hasil point yg aku ado tu. Skali staff JJ tu kata aku nyer point ada dlm 13 ribu lebey. Uishhh...banyak gak kan. Aku pon tanya plak dia, apa yg aku leh reedem dr point tuh? Dak pompuan tu cakap leh amik voucher jer. X leh reedem item. Hmmm....baper dik vaucer ko nk kasik ngan akak? RM100 kak, pastuh kiter kasi RM20 vaucer free. Fuyyoooo.....orait lerr tu. Leh p shopping2 kan. Hehe....keje aku memanjang nk shopping sajo. Tu yg berbakol2 brg balik umah.

So berlegar2 la kami 4 beranak lam JJ tu nk kasik perabes 12 keping vaucer RM10 tu. Apa yg kami belik ek? Mcm2....memasing dpt bahagian memasing. Ayah dpt  rembat stokin sukan adidas. Ibu dpt baju & suar kecik...hehe....Sara dpt menan lagik. Ada puting susu Aqil & Sara. Pastu brg2 dapor la. 


Aikk...hadiah lagii....saper punyer nih?
Tgh2 aku masak kat dapor tadi dtg la c pak ngah asan & mak ngah nomi
dtg bwk hadiah Sara....apa ada lam paper bag tu ek? Jom kiter tengok....



Ni ha barangnya....baju skirt paras lutut
mekaseh pak ngah & mak ngah
seb baek smlm kat JJ ibu x beli baju Sara
ehh...berjela plak aku membebel kat sini
td kata nk hapdet sker jer
ada 1 plan tok arini yg dpt dibuat atas sebab2 tertentu
x per....1 lagi projek tertunda
nxt time la plak kiter borak2 lagik yer
Selamat berujung minggu semua






No comments:

Post a Comment