web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Saturday, March 12, 2011

Birthday Sara 2011

Salam & hai geng.  Ni nk update citer semalam
Sblm ni aku der tepek citer pasal birthday Sara 2 tahun berturut2
So ni citer sambotan beday Sara tahun 2011
Ekceli pak ngah Sara yg make a move dulu tok event ni
Ari khamis dia roger aku tanya alongnya ni keje tak ari Jumaat
Haishhh....musti la kije kan. 
Dia roger aku nk wat mkn2 sket tok Sara
Aku bab2 mkn ni mmg soopa doopa la kan...onn sajerrr
Lokasinya mengambil tempat di umah mak aku
Nampaknya...tahun ni byk wat event kat umah mak jer kann
Food semustinya mak aku la yg siapkan
Sian plak kat dier masak sowang2
Menu mlm smlm mihun sup sedap buatan mak 

Ni la rupe kek beday gurl yer. Sponsor by penganjur la kan. Hehe
Black forest kek. Aku wat pesanan penaja kat penganjur agar tidak membeli kek yang besar.
Itu pasal kek nyer kicik juga.

Ni plak rupe beday gurl yg lom mandi ptg lagik. 
Susah btol nk soh dia mandi skunk nih.
Tu ngah xcited nk tiup lilin & potong kek

Ni fav ai tau. Donut Big Apple. 
Ikot ati nk balun 6 ketol tu sowang2 jer. Ngeh...ngeh...ngeh

Lilin tu nyalakan jer...tp x der pon acara tiup2 nih
Sajer nk kasi xcitement kat Sara sket. Gimik gitu.
Majlis ni btw kami2 anak beranak jer.
Jempotan lain hanya 2 org shj iaitu ipar & biras aku
a.k.a pak ngah asan & mak ngah nomi
kepada yg tidak dijempot minta maaf yer
ini keraian tertutop tok family jer
(Bajet cam ader la yg nk dtg ek.....)
Ala...ni acara tangkap muat jer...last minit pon
Kenyang pewot pas mkn....ada acara buka hadiah

tertonggeng2 dak nih nk buka hadiah
Mak aku citer dia dh nmpk hadiah tu dr siang hari lagi
pak ngah dia cuti ari tu, masa bwk balik umah dia nmpak plak
apa lagi...bising nk amik gift tu nk p bukak warappingnya
puas la wan & pak ngah nyer auta dia soh simpan sampai acara kemuncak


Hehe...FYI, ni jer pon prezen yg Sara dpt semalam
Aci tak...ibu & ayah lom p beli prezen Sara lagik
Huhu....hadiah ibu & ayah dirahsiakan dulu
kene tunggu next n3 k
kiter nengok hadiah pak ngah ijam bg ni dulu yer
apa lah agaknya mende alah tu kan?

huh...sket lagi Sara..sket lagi
kemain lagi dia, dpt koyakkan pembalot tu ha

taarraaaaa.......1 set Playdoh
aduaiiii....jahanam la umah ibu pas nih
sepah la jawabnya
Huawaaaa.....pak ngah nya telah di banned oleh ibu tok bg baju
sudahnya ini lah hasil tok ari ini
x per la kan....ok gak....yg penting Sara hepi & suka gift tu


saper yg nk main benarnya nih
ish...ish...ish
mat tu patotnya guna tok alas playdoh tu
sudahnya ngan Sara2 dok atas tu
dlm set tu ada gunting, pisau & penggelek doh
macam2 bentuk acuan ada
sumer mengambil rupe bentuk binatang
doh nya pon ada macam2 kaler 
Syiok Sara dpt gunting2 & potong2 
kalo tak mn nk dpt usik gunting & pisau
Mekaseh la pak ngah ijam sbb melayan anak buah kesayangan dia nih
bulan tujuh ni wat tok Aqil plak yer....














No comments:

Post a Comment