Wednesday, March 30, 2011

Tahiah auntie Imah

Rabu minggu lepas keputusan SPM dh kuar
caner result adik2 sumer? 
pada yg dpt keputusan cemerlang tu tahniah diucapkan
kepada yg result cukop2 mkn tu pon tahniah juga
kpd yg corot pon usaha anda tetap berhasil
cuma kurang mantop jer
x per...kuwang2 depa dok abih kan sekolah gak
ada tu...skolah pon x abis katam...canno?
gagal kat SPM bukan makna gagal lam hidup
berlambak kat luar sana yg cemerlang lam SPM tp cam hampeh bila masok U
yg penting bukan result cemelang atas kertas sahaja yg kiter cari
tp kualitiya juga mesti sama terlihat zahirnya
kehidupan masih panjang selepas SPM
ada org dh cemerlang SPM x tau plak nk wat apa lepas tuh
ha? apo lak cito tu?
ada org...SPM x la bagus sgt, tp dh ada plan siap2 nk wat apa kan
pandai & bijak atas kertas x semestinya bagus lam segala hal
Hehe....leh membina semangat ker n3 ni?
ekceli n3 ni nk ucap tahniah kat adik ipar yg dapat 8A1B
waaaaa....kalah abang & kakak nya
kakak ipar nyer lagi la jauh terkebelakang kan...kwang3
tp result lom kuar g aku dh tau apa dia dpt
mana taknya...study x hengat dak nih
takot aku nengok cara dia mengulit buku2 skola
agaknya, kalo aku cenggitu dulu masa SPM
sah2 skunk nih jadi doktor kot...hehe
paper pon...berbaloi usaha Imah slama ini
berkat doa mak & ayah kat Mekah dulu gak (^_^)
kene la rewardkan penat lelah owang study kan
aku kasi la prezen kat dia....jam tangan jer pon
bley la kan Imah...
nnt masok U rerajin lagi blajo k

~ TAHNIAH ~




No comments:

Post a Comment