web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Tuesday, April 26, 2011

Anugerah dari Nya

Salam & hai3. Hmmm.....mood ngah soopa doopa hepi nih. Tapi sebelum tu....jgn lupa bersyukur dulu ngan apa yg telah diberi. Alhamdulillah...syukur pada Allah swt kerana dgn izin-Nya aku mendapat rezeki lebih lagi. Wahhh....rezeki apakah???? Nak ada anak lagi kaaa??? Hmmm....buley jadi gak kan. Ngeh3.

Semalam 1/2 day & arini off day tuk 1 event special yg x tau ntah bila akan ku mendapat lagi. Semalam p testing2 & arini real event @ PICC, Putrajaya. Haishhh...panjang tol mukadimah aku tuk n3 ni kan. Ekcelinya nak aku coretkan dalam blog buwok aku ni 1 catatan sejarah (sejarah tok diri sdri la kannn). Sok2...leh aku belek2 wat kenangan di hari tua. 

Teng...teng...teng....ni la acara yg aku maksudkan
Majlis Jasamu Dikenang & Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2010
Hehe...for sure aku 1 of the penerima anugerah k
Majlis Jasamu Dikenang utk mrk2 yg telah bersara


Tuuuu.....aku tersenarai lam booklet acara
Hehe....galok2 jer n3 ni kan
skali skali per salahnya

Acara stat kol 10.30 pg. Kene register dulu. 
Masa daftar ni kene book gambar pakej apa yg we all nak
Pakej A: Individu sahaja (RM20)
Pakej B: Individu + Kumpulan (RM35)
Aku tik kat petak Pakej A
Bayor duit gambo, dpt la 1 booklet cam td
Nxt kami p sarap dulu...lapo neh...
takot kang ketar plak time naik pentas...hiks

Hehe...cian Puan 32 aku nih x jumpa cari nama dia
seb baik last2 jumpa...kalo tak sempat rasa p raptai je la yer...
Gurau2 je yer Pn Dzu...rilek la...Pn dh dapat skali dulu kan3

Ni masa tetamu VIP berucap & rasmikan majlis
YB Dato' Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz, 
Menteri di Jabatan Perdana Menteri
dijemput utk menyempurnakan majlis tadi.

Ni kumpulan koir BHEUU 
Dowang iring kami semua nyanyi lagu Negaraku

No free sitting yer...aku dpt table no. 9
Penerima no. 2, 3 & 7 tu dari opis aku gak
yg len2 tu...rakan seangkatan dari cawangan lain
Congrtas to uols2 gak yer


Ini lah menu kami semua
Bunyi macam menyelerakan
siap ada kambing bagai

Lauk pauk tok 10 orang makan

Aku amik semua lauk...ermmm...boley la
Biasa2 jer rasanya...nmpk aje tempted
Dari 5 * aku kasi 2 je k

Tapiiii...aku sgt suka yg ini...dap3
Namanya chilled honeydew sagoo
Dia hiris2 honeydew + sagoo 
Ada rasa2 cam eskem vanila sket
Licin aku keje kan

Inilah dia tanda penghargaan jabatan kpd pekerjanya yg dedikasi
cewahhh....cam bagos sgt kan. Ishhh...kalo x bagos x kan dapat
Dalam sampol putih tu ada cek RM1,000.00

Tapi duitnya dah siap2 depa bank in lam a/c aku
Tu acah2 je bagi masa atas pentas tadi

Im glad sebab dapat sama amik augerah ngan bos sendiri
Tqvm puan sbb support kami & congrats oso 2 puan
My bos ni anugerahnya double sbb siap ngan pakej naik pangkat skali
Puan...jgn lupa blanja anak buah k

Weeee.....me & my buddy
Congrats mummy...we did it

Ishhh...cenggini ker rupe pekerja cemerlang...erk
Ala....we all ni normal human being laaaa...
Besela tu kan....mood ngah hepi2....
asik keteganggan jer kat opis


Haaaa.....ni namanya kemaruk bergambar
Sampai lam tandas pon nk snap2 gak
lantok lerr...I nyer blog ske arr kan

Sekali lagi syukur alhamdulillah kerana dipilih sbg pekerja yg mempunyai perkhidmatan cemerlang tahun 2010. Sejujurnya aku x penah expect nk dpt anugerah ni dlm tempoh 4 tahun berkhidmat & bohong kalau kata x penah mimpi nk dpt langsong. Nampak sgt menipunya....tapi x sangka plak secepat ini. Org len kene tggu bertahun2 baru merasa. Terima kasih kpd bos2 yg mempercayai aku & bg support. Apa yg org nampak aku dpt duit seribu, tp apa yg aku lalui 3 tahun lepas hanya Allah shj yg tahu. Penat kene maki ngan klien, tensen kene marah ngan bos, bosan ngan fail2 yg bertimbun2 kat opis & inilah habuannya. Sekurang2 nya leh wat pengubat kedukaan ati selama 3 thn ini & InsyaAllah to boost up my motivation yg dh menjunam jatoh sblm ini. Juga....jutaan terima kasih buat insan2 tersayang. Huhu...1 & only My Encik Adam. I owe u dear. Juga kpd mak yg sudi menjaga anak2 lebih masa & to my kids oso...cian dowang taw... last but not least my dearly fwenz. Tenqiu sbb sudi membantu saya & bekerjasama. InsyaAllah....didoakan kawan2 juga akan beroleh kecemerlangan di masa2 akan dtg pula ya. 



No comments:

Post a Comment