Sunday, April 3, 2011

Bila Sara pakai todong....

Bila ada anak dara ni...
aku sbg ibu x terkecuali dr tabiat suka memfesyen kan anak
rasanya bukan aku sowang kot
kwn2 yg dok ada anak pompuan pon camtu gak citernya
asal p shopping complex, nmpk baju gegurl mustilah nk hangkot sama
rsnya baju Sara dh sama byk ngan baju aku kot
huh...melampau!
pas baju...now ni ngan tudung bagai plak
ye la...dari kecik ni la nk ajor dia menutup aurat
memula tuh mmg x bape nk lekat la tudung kat kepala
aku pakai kan dia bukak, aku sarongkan dia cabot
haishhh...menguji kesabaran btol
"x per2...colo2 (slow2) la ibu" bak kata Sara
Wan & auntie2 Sara juga menyumbang usaha ke arah itu
Nak soh anak wat sesuatu tu kenelah dimulakan oleh mak paknya
Alhamdulillah...ibu Sara nih bertudung
jadi x sesusah mana pon
lead by example kan
budak2 kan mmg suka tiru apa yg org dewasa buat


memula try pakai ibu nyer anak tudung.....
silap pandang dia p sarong kopiah ayah gak...hik3

ni tudung pertama Sara
wan Seremban yg belikan
ada satu pesen g cam nih aku belikan, tp kaler cekelat cair
siap ada anak patung kecik lagi kat tudung tu

ni dia p sarongkan tudung wan
tu gaya ngah baca doa la konon2

ni plak menggayakan selendang ibu
pantang nmpak ibu gaya sket...dia pon nk jugak
pastuh siap soh amik gambar tuuu... yg x tahannya


ni tudung ala Ariani
tu dia ngah solat
kepoci soh ibu ngadap dia ngan todong bersolat bagai
alahaiii Sara....rerajin solat tau

ni pesen latest...tudung syiria
comel2 tudung ni
Sara pon comey2 jer pakai todong ni ha
yg ni mak ngah Nomi bagi
heee...asal bergambar musti ada signal peace tu, naper yer

Hmmm....ibu suker Sara bertudung 





No comments:

Post a Comment