web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Monday, April 11, 2011

Sepetang di kolam renang

Hari tu kami p buang masa kat Kompleks Renang Bandar Tun Razak
ni kes lepas beli baju renang dowang lerr (sumer ada kecuali ibu...huhu)
1st time bwk bebudak lepak c2, tp personally aku dah penah dtg c2.
zaman aku kekecik dulu ayahku yg slalu melayan aku & adik2 p sini
dulu2 x silap aku x yah nk berswimming suit
 sarong jer apa yg seswai pakai
tp la ni nmpknya dh kene sarong baju renang plak kan
Hehe...aritu kami masok dgn percuma...ada insiden yg x disengajakan
kami jadi halimunan masa lalu depan pos masok

Hehe...luper plak nk hamik pic ritu...rujukan pic di atas sila klik sini
en Lampu Neon pinjam gambar sat noo..
17 tahun dulu seingat aku bayor masok 50 sen jer kanak2
kalo g ngan ayahku dpt la naik teksi (time tu ayah x berkereta lagi)
kalo ada geng kami rembat jalan kaki jer dari umah...huhu jauh tuuu
lasak gak aku kan...ish2...selamba anak dara jln2 ikut geng jer
kalo Sara nk wat camtu nnt sah...sah...x bole hokey
(betapa ibumu ini tidak mempercayai umat manusia zaman ini)


Seronoknya kalo dpt berendam cenggitu kan
kalo leh sarong bikini dh lama aku masok kolam join skali (^_^)
jadinya aritu aku mengambil tugas jadi mak guard jg brg2 & jurufoto

 
ayah la life guard Sara & Aqil...tukang layan mandi sama
hehe...x memasal ayah kene mandi kat kolam kanak2....erkssss...
1st time nih dak kecik ni mandi kolam renang
dia menunjukkan interaksi yag baik lam kolam
suka btol dpt rendam2 nih

Usaha gigih si ayah ngah tren anak berenang
gaya apa tuh ayah?

Kolam kanak2 ni x ler la dalam sgt...dpt la Sara memijak lantai & jalan lam kolam
hehe...sekali-skala tenggelam timbul
kembang kuncup la idong pastuh kelemasan
K la....tu jer update kat kolam mandi ni yer



No comments:

Post a Comment