Thursday, April 7, 2011

Kene marah lagiii




X besh kan kalau kene marah
bila kene marah mood mesti lari
dari elok2 nak senyum leh jadi masam muka
dari happy jadi sedih
dari aku nak bercakap...tros diam x terkata
mcmana nk kasi x kene marah?
atau pon boleh tak si tukang marah tu toksah marah2 lagi
mungkin aku ada wat salah bab tu kene marah
tapi kalau aku ble sabar & tahan marah kenapa org tu x bole?
kalau aku ble ckp lelok ngan org naper dia x bole?
haishhh...x paham laaaaa....
mende kecik pon nak marah
kalo ko byk keje...aku pon keje gak
kalo ko penat...aku pon x lah rilek mana pon
kalo ko x berduit...aku pon bukannya kaya sgt (err...cam x kaitan jek)
ini n3 semalam masa mood ngah swing
huhu...aku kene marah ngan tuutttt...
dah la nk minta tolong ngan aku, ko leh marah2 plak....menciiii



ni budak baru lepas kene marah...huhu...ciann dier...
lepas tu kuar la dialog...
"ibu...ibu jangan marah sara lagi tau..."
"tutt...tuttt...jgn marah saya lagi tau...sob...sob...sob"





1 comment:

  1. sape yg marah kak eila?sesuke ati je nk marah org...sy pun sensitif sekarang ni bab kene marah ni sebab berlaku tragedi kt court kene marah.bukan dgn judge tapi dgn tutttttt!!!!!...auntie nad

    ReplyDelete