web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Wednesday, April 6, 2011

Hatiku gumbira kerana....

Nampaknya bergerak cergas blog ku  ini. Tetibe cam byk plak xtvt nk share kat sini kan. Semalam aku dapat berita gumbira. Hmmm....leh ker share kat sini ek? Hehe...nanti2 la...x janji k. Kalo aku rs berkenan nk citer aku citer la, kalo tidak biar la menjadi simpanan peribadi (tp sbnrnya nakkkk...sangat citer). Hahaha...ntah apa2 aku ni kan (mode ngengade dah dtg ler tuh). Semalam juga aku telah menerima sebungkus kiriman pos laju. Wahhhh...2nd item, after my 1st parcel received last 2 week. 


Hehe....suke2...i loike...
Ni ha...aku beli tudung on line ngan Pn Naura & Pn Ainil Hawa
Slalu dah terjengah2 kat blogshoppe dowang nih
Tapi asik full-booked jer...x pon out of stock tros
uish....laku ek biz puan2 sekalian
Kali ni baru ada rejeki aku...ngeh3


Ni model x berbayar sedang memperagakan tudung yg aku beli
tudung denim 3 layer namanya
yang ni size M...labuh menutupi dada
kalo korang nk full detail pasal tudung ni leh klik sini
macam2 pesen tudung ada skung kan...




Model di atas ialah pemilik blogshoppe Naura Fashion
tudung kaler biru ni aku beli 2 minggu lepas
dah pon aku sarongkan masa p birthday Farrel



Ni 1 lagi tudung yg aku borong skali ngan tudung biru tu
cotton 2 layer...sedap kain nye
jahiran pon kemas jer...terletak la bila dipakai
Moral of the story....QC tok tudung2 di atas A/ok






No comments:

Post a Comment