Saturday, April 2, 2011

Muhammad Aqil

Ini kali nak citer pasal ank bujang aku sowang ni ha.
Sik2 citer kakak jer yg ibu tempek kat cini kan
kecik ati Aqil kang
huh...dak tu x heran pong...
En Aqil la ni dh boleh duduk...tp jap2 tumbang
hehe...x bape nk tegap g dudoknya
pas tu dak nih ada ati nk bediri
pantang ada tempat berpaut
musti la dia nk bangun & diri
awk tu bukannya kuat sgt cayunkkk
kang jatuh tergolek ibu tatau aaaaa


jalan selamat ialah dengan memasukkan Aqil dalam walker
senang sket, x la melesar jer dia
tu walker kakak dolu
pakej berjimat kene la cenggitu
x kan sumer pakat nk yg baru je dak
g pon...sok2 dak nih dh leh menapak sdri 
x kepoci nk dok lam tu lagik
abaikan beskal kakak yg dok tgh2 alam umah tu
huh...pesat bersepah umah dibuatnya
ala....tu la rupenya umah ada dak kecik kan
apa ada hal...

"huh...ada mamarazi ngah amik pic aku ler...cibuk jer"
abih table runner ibu...senget benget

hah...apa plak yg dak kecik ni nk projek kan?
dah la pakai baju pink kakak
hehe...ni wan nyer keje la nih...
dia p sarong baju kakak mase kecik dulu sbb baju lain2 basuh
hentam la labuuuu

sikit...sikit...dia capai
"maner plak p sowat kabar nih...dulu ada jer sini"
"haish...ibu ni, dia p kalih plak tpt lain. Caner nk men koyak2 kertas nih..."


cenggini la gaya cobaan utk berdiri
last2 nangis soh ibu pegang kan
x aci tau Aqil

ni pose duduk sambil makan beskut RUSK perisa owen

"ibu...Aqil nk biskut lagiii"

Hurmmm....bila plak Aqil dpt jalan ni...
pastuh panggil IBU
I lap u baby...muah2
cepat membesar bagai johan yer sayang



No comments:

Post a Comment