web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Tuesday, April 5, 2011

Secretary's week

Waaa......sudah bulan April
cepat kan masa berlalu...haish
Bulan April ni femes ngan Minggu Setiausahanya
hmmm...tingat citer 5 tahun lepas
caya tak aku ni penah jadi secretary
sec lawyers lagik
rasa2nya dapatla setahun pengalaman berharga 
menjadi setiausaha di sebuah firma guaman



am reporting to 2 great lawyers
Farah Shireen & Santha
itulah 1st job aku lepas graduate
kalo x silap aku apply online kat website dia
pastuh dpt call dr HR officer dia, kak Farizah (kalo x silap la)
soh dtg interview esoknya
masa ari interview ada ujian menaip lagi
ada masa yg ditetapkan utk task yg diberi
sampai skunk aku tatau result ujian tuh
pas ler kot sbb dpt job kan...hehe
esoknya lagi...dowang call gitau aku leh keje c2
best keje ngan 2 lawyer tu
sempoi jer mereka2 itu walaupun dok lam kelumpuk professional
time tuh...x der la smpi dpt join secretary's week kat hotel2 kan
cuma adalah bos blanja sket2, kasi hadiah sket2,
masa tuh building opis kat Menara PanGlobal kat Jln P.Ramlee
now ni rasanya dowang dh pindah kat Solaris Dutamas
alaaa....dekat ngan Kompleks Mahkamah Jln Duta
sempat la aku tunang & kawen masa attach ngan firm tu
seminggu dua lepas kawen tros aku dapat offer ngan gomen
aku pon resign la dr menjadi setiausaha

kepada rakan2 setiausaha sekalian
Selamat menyambut minggu setiausaha
kepada bos2 plak, hargailah setiausaha anda
kerana kesetiaan & usaha mereka jugalah 
anda dpt menjalankan tugas dgn baik





No comments:

Post a Comment