web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Monday, October 18, 2010

Air Alkali

Salam, hye geng...ada ke geng aku nih? hehe.
Arini penat sgt rasa bdn. Sebenarnya hari2 pon aku penat.
Badan pon cam sengal2 jer. Caner nk buat bg badan ada tenaga ek?
Owh...ckp pasal tenaga ni kan, time lunch td, ada sorang kwn opis wat demo.
Dia skunk tgh nk melariskan produk dia. Produk apa?
Botol air alkali...apa tuh?
Botol stainless steel dlm dia ada batu yg leh buat air yg disimpan dlm botol tu jd beralkali.
Katanya byk kebaikan air alkali tuh.
Td aku join dia nyer test. Caner test dia?
Dia soh aku berdiri tegak, pastuh depakan tgn kanan (ikot la tgn mn yg kuat)
Sambil tuh bengkokkan kaki kanan ke belakang (hehe...dpt tk bygkan caner?)
Aku rs bdn X seimbang (asik goyang2 jer).
Dia guna 2 jari (telunjuk & jari tgh) tekan tgn yg aku depakan tu ke bwh. Apa jadi?
Sure la aku rs nk jatuh kan.
Then dia renjis2 air yg diisi dlm botol alkali tu kt tgn kiri aku.
Ujian yg sama dilakukan cam td. Hasilnya???
Aku dpt rs bdn stabil bila diri depa tgn sambil bengkokkan kaki.
X mcm memula td, bila dia tekan tgn kanan aku plak, aku leh tahan tekanan tersebut & X jatuh u.
Waaa...terpegun kejap kan.
Katanya air alkali nih cepat meresap dlm badan & dpt memberikan tenaga serta merta.
Ha...klu korang tau air apa dlm dunia ni yg tinggi kandungan alkalinya?
Tau kerrr??? Air Zam-Zam la kan.
Cam berminat la nk beli botol tu. Harganya RM300.
Kawan aku tu kata leh byr 2X.
Botol tu di dtg kan dgn beg nya skali.
Ble arr...gaji nnt aku bawa pulang 1.
Adioss

No comments:

Post a Comment