web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Sunday, October 17, 2010

CuTi-CuTi

Ni citer bln Jan lepas. Hik…hik..lama giler perap citer kan. Basi dh pon. X po la…suko ati eden la kan. Blog eden.

Aku mmg dh lama plan nk g jln2 kuar dr town KL & N9. Selama idup ni asik 2 tpt ni je la yg slalu aku rayau. Bosan sudah. Akhirnya aku bjaya menggoda hubby tok g ke Bukit Merah Lake Town Resort. Aku angkot mak & MIL aku sama. Turut serta 2 org adik aku & 3 org adik hubby. Kami gerak ngan dua kete.

Sblm tuh aku dh siap booking online Suria Apartment 2 blk. Ms nih aku tgh ngandungkan Aqil lebih krg 3 bln. Kami betolak dr KL ari Sabtu 23.1.2010 & blk semula esoknya. Kitowang cuma g wet park jer…yg lain2 tu len kali la kiter tinjau yer sbb fulus ngak cukup. Hehe…

Kesimpulannya best dpt main2 air & pastu layan je pics kat bwh ni yer…

V

V

V

V

V

Apartment Suria

Ruang tamu apartment

Permandangan dari balkoni apartment ngadap tasik

(p/s: pulau kt tgh tu Pulau Org Utan)

Master bedroom

Seronok tol dia dpt berendam lam kolam.

Ayah pon sama gak

Kolam ni kami yg kongker time tuh…X der org lain. Best2

Ari ujan lak time kt wet park, seb baek dh puas mandi. Grrr….sejjuukkkk.

Nx trip X taw ke mana plak. Any suggestion?


No comments:

Post a Comment