Friday, January 4, 2013

Air dah mai dah...


3,2,1....action!!! Hihihi. Propa jap ek. 

X der keje gini la rupanya. 

Amik pics syok sdri & tepek kt blog. 

Mggu ni mggu yg bz wpun tgh bercuti. 

Bz sebab mcm2 benda nk buat di luar rumah mahu pun di dlm rumah



Hah. Pack tak diary sy. Lalalalaaa....bz la sgt kannnnn :p Sy bz berCUTI jek. Xtvt luar umh dek penangan x dok air tu menambah bz kan sy. Tapi alhamdulillah, selepas 5 hari kering kontang, mulai pg semalam dh ada air balik. SYABAS Puspell & trimas!!! Lega rasanya x yah kelam kabut nk angkot air & menunggu lori air sampe. Sajer jer kan...cuti sy tggl sehari lg ni la dia ok. Abis ms cuti sy ngabis kt xtvt air jek ngan anak nk sekolah bagai. Hari ni sesi pembelajaran Sara dh mula. Today gak dia mula g sekolah sendiri ngan van 'Kak Adeq'. Camanalah gayanya nanti....akan ku up kan story kat sini.



Ni jadual tuk nxt week....so far lah

Ni x masuk g ngan appointment ngan klien bagai

Mau x der ruang kosong diari ku ini

InsyaAllah ke INTAN, Kiara

Ada kursus WINDOWS

Pasnih kalo X expert2 gak windows X tau la den

Kalo pass, settle 3 hari kurusu tuk tahun ni

Tinggal cari lagi 4 jer tuk LNPT



Hari ni kami sempat larik ke ViVa Home jap

P carik beday prezen

Kowang leh agak tak ni utk beday saper???

Carik sendiri la yer kalau ingin tahu

Ok kot...seswai ngan tuan yang nk dapatnya

Leh aku tumpang nikmat nya sama nanti (>_<)

OK, nk mulakan tugas sbg spy ngendap dak Sara

Salam Jumaat uols

~~XOXO~~





No comments:

Post a Comment