web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Sunday, January 20, 2013

Happy Birthday to Me

Alhamdulillah I'm turn 31st today. Syukur kerana masih panjang umur & sihat tubuh badan di saat & tika ini. Memandangkan hujung minggu & hujung bulan :( kami lepak umah jer. X dan nk ke mana pon. Sedeynya saya. Huhu. Tapiiiiiiii adik & emak jugaklah yg memulakan suasana. Hiks. Semalamnye hal la nih, they all order pavlova & durian crepe & mak masak mi kari. Paginya semalam, encik suami kene keroje plak. Tunggu dia balik dlu then makan-makan umah mak. Semua ada kecuali ayah & adik no. 3 yg x der sbb keje gak. Nemaiii, ok la nih kan. Mmg payah nk kumpul semua skali. Mak plak ngah rushing2 nak g rewang kenduri kawen. Tapi sempat gak dia masak mi kari untuk kami. Huhu....trima kaseh mak!!! Pavlova tu memangla sedapnya ponnnn & kredits to my adik a.k.a Ejump sbb sudi mengorderkan pavlova tu tok kakaknya. Hihi....dah request awal2 sebenarnya :p



Apa wish for 31st year nih?? I wish for a Samsung Galaxy Note II. Hahahahaaaa.....Verangan jer la nk mendapat sebagai hadiah kan. Sudahnya sendiri p beli nanti. On top of that surething, I'm wishing for a better life in year ahead. Good health, good in family relationsip, good in career & good muslimah of kos. Syukur Ya Rabb kerana masih Kau beri nafas buatku di atas muka bumi Mu ini.


Saya eILa dengan ini amatlah bersyukur...syukur...syukur...di usia 31 tahun masih dikurniakan...

emak & ayah yang telah banyak bersusah payah untuk saya dari dulu hingga kini. I love u both sooooo much!...

...Suami yang terbaik dunia & akhirat sebagai Imam saya & sahabat saya...

... anak-anak yang comels, bijak & menghiburkan & mengajar saya untuk menjadi manusia yang lebih baik...

...Keluarga yang sentiasa ada disisi di kala susah & senang & selalu memberikan insprasi buat diri ini untuk menghadapi hari-hari mendatang...

...serta kawan-kawan yang sentiasa mewarnakan & mencorakkan kehidupan saya agar lebih matang, segar & bertenaga. Sesungguhnya yang baik itu dari Allah swt & buruk itulah kelemahan saya. Semoga usia yang dipinjamkan Allah ini akan membawa saya ke pengakhiran yang baik. Terima kasih atas semua ucapan, ingatan & doa kalian. Moga kalian juga diberkati Allah ke syurganya. Amiiiiin. 


Selamat ulang tahun eILa (^_^)



No comments:

Post a Comment