web widgets
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Maternity tickers

Monday, December 6, 2010

:: Selamat Tahun Baru ::

Salam & jumpa lg kiter yer. Mekaseh krn sudi melayari laman sy yg x seberapa ini. Hurmm...kejap je dah ujung tahun. Sedar x sedar kiter dh smpi di bln terakhir tahun 2010. Esok dah Awal Muharam. Lepas tu kiter masok tahun 2011. 

Mcmn perjalanan kalian di thn 2010 nih? Lancar? Jem? Sangkot2? atau mati teros? Ishh...jgn la smpi camtuh skali. Kuwang2 biarla ada pergerakan sketkan. Bg aku, tahun nih perjalannya x jauh mana pon. Jauh lagik perjalanan yg perlu dilalui & aku masih belom puas berjalan. I hope I can go more further.

Cam bese la entry ujung tahun ni nk borak2 pasal AZAM la kan. Apa azam kowang?

Alhamdulillah tahun RIMAU ni ahli keluarga aku bertambah sowang lagi. 

So stakat ni dh ada kakak & adik in d family


:: SaRa ::



 :: Aqil ::

Hmmm...kene la bg ada abang plak pasnih ek? Hihi...bole ke En Adam? Rasanya...nnt2 la kot. Kiter stabilkan dulu apa yg ada ni bg mantap dlu kan. Utk family, azam aku utk lebih byk sabar & bijak tackle anak & suami. Any tips uolz?

Dari segi keje, aku bersyukur dgn rezeki yg Allah turunkan utk aku & family. Perkembangan keje pon menampakkan haluan yg baik, cuma aku perlu lebihkan sabar, displin & tingkatkan lagi produktiviti. Pastuh kene kurangkan komplen, kene lebih +ve & jgn asik nk down je memanjang (due to lack of motivation kot).

Finally, tok diri sdri aku nk kumpol byk aset & kurangkan hutang la (caranya dgn kurangkan shopping). Wahh...bape byk la hutang ko kan Eila smpi nk kene jd kn sbg azam. On top of dat, skunk nih slalu bangan2 ada 


... umah besar ...









ada laman sdri (utk aku bercucuk tanam),
 siap ngan kolam renang...hehe..demand sungguh










... kete besar ...

(cano nk kurang hutang kalo sumer nk yg besar2 kan). Tp bab2 aset nih aku kene letak sbg azam jangka panjang. Yelaa...mana nk dan rembat sumer tu lam setahun dua. Agak2 la kan. Atau pon.... apa kata En Adam tolong capaikan azam bab aset nih tok sayer. 

So secara tersurat & tersiratnya itu la azam besar aku tok tahun ARNAB nnt. Akhir kata utk entry ni, Selamat tahun baru Hijrah 1432 & Selamat datang 2011.





No comments:

Post a Comment